קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל (PPC)

4  חיבור האתר לכלי עבודה של Google

א. חיבור האתר למערכת הסטטיסטיקה של Google Analytics. המערכת תאפשר ללקוח ולאינדקס מדיה להיכנס לסטטיסטיקה של האתר ולבחון את ההתקדמות בכמות הגולשים באתר ומהיכן הם הגיעו.


ב. חיבור האתר למערכת Google Webmaster Tool, כלי של גוגל למפתחי אתרים המאפשר לשלוט בשגיאות באתר ותיקונן באופן המהיר ביותר.

 

5  ניהול שוטף

בדיקה על בסיס יומי של כמות ההופעות של הביטויים בקמפיין, שינוי המודעה במקרים של יחס המרה לא גבוה מספיק ושינויי תמחור על מנת להביא מקסימום תוצאות והופעות ללקוח.

 

6  כמה זה עולה??

אתה, הלקוח, מחליט כמה כסף אתה מעוניין להשקיע בקמפיין. התשלום מתבצע לפי כמות ההקלקות הנעשות על הביטוי שקבענו (לדוגמא: אם אנו רוצים להופיע כאשר גולש מחפש את הביטוי "צימרים", נכניס לקמפיין את הביטוי הנ"ל ונרשום שאנו מוכנים לשלם על כל הקלקה [לחיצה של הגולש] על המודעה שלנו 4.5 ש"ח [כמובן בהתחשבות במתחרים, שגם נותנים הצעות מחיר להקלקה]. לאחר מכן, נגדיר לגוגל שאנו מוכנים לשלם עד 50 ש"ח ליום. ברגע שילחצו על המודעה שלנו מספיק פעמים ויגמר הסכום היומי - המודעה תרד עד למחרת).


ניתן לעשות קמפיין ב- 30 ש"ח ביום, או 500 ש"ח ביום.

הכל לפי רצון הלקוח ומטרותיו!

אחד הכלים היותר יעילים ונפוצים בשיווק הדיגיטלי ברשת הינו קמפיין ממומן בגוגל. באינדקס מדיה מחלקה של קידום ממומן המנוהלת ע"י מומחה Adwords מוסמך גוגל העולמית ואשר מנהלת קמפיינים בסכום חודשי של מאות אלפי שקלים.

 

אז מה עושים המומחים שלנו בקמפיין ממומן?

 

1 יתרונות הקמפיין הממומן בגוגל: מהירות ! מיקוד ! שליטה !

 כאשר מחליטים על התחלת העבודה, האתר מופיע בדף ראשון בגוגל באופן מיידי

 כאשר נשאר במלאי מוצר מסוים שחייבים להיפטר ממנו כמה שיותר מהר

 כאשר העסק עובד חזק במיוחד בתקופה מסוימת (תקופת הקיץ בתיירות כדוגמא)

 

2  פתיחת הקמפיין ויצירת מודעה

יצירת קמפיין חדש עבור הלקוח, הגדרות מיקום וטלפון, שפת הקמפיין, המודעה והאתר, שעות פעילות, התאמות למחשבים ניידים, טאבלטים ומכשירי טלפון. יצירת המודעה אשר תתפרסם בקמפיין, נושא המודעה וכותרת המשנה, קישורים לאתר ותצוגה כללית. במידה וללקוח מילים בנושאים שונים בקמפיין, אינדקס מייצרת מספר מודעות אשר יתאימו לביטויים השונים.

 

3  אופטימיזציה (התאמה של) דף הנחיתה

דף הנחיתה הינו הדף אליו מועבר הגולש לאחר שלחץ על המודעה. אנו בודקים את דף הנחיתה ומידת התאמתו למילים בקמפיין הממומן, מאחר שדף נחיתה טוב מייצר ערך מוסף גדול יותר ללקוח ומאפשר יחס המרה (היחס בין כמות הצפיות בקמפיין לכמות ההקלקות ולאחר מכן לכמות השיחות אשר מקבל הלקוח) גבוה יותר. במידת הצורך, אנו משנים או מוסיפים תוכן לדף הנחיתה או מייצרים דף נחיתה חדש.

מלאו פרטים ונחזור אליכם

Share by: