מאמרים מקצועיים
בניית פרופיל קישורים
עבודת קידום האתר נחלקת לשתי מערכות - המערכה הראשונה היא עבודה בתוך האתר והמערכה השנייה היא עבודה מחוץ לאתר. במאמר הבא אנחנו נדבר על עבודת קידום מחוץ לאתר המתחלקת למספר פרמטרים שונים
מחקר מילות מפתח
הדבר החשוב ביותר הוא מחקר מילות המפתח, או במילים אחרות - ההחלטה אלו ביטויים אנחנו מקדמים באתר. מאמר זה לא יעסוק רק במחקר הטכני, כי אם בעיקר בהחלטה השיווקית אלו ביטויים צריך לקדם לאתר
הכל על גוגל אנליטיקס
נתונים סטטיסטיים זהו כלי בסיסי כדי לראות אם הפרסום הצליח. לשם כך, גוגל פיתחה כלי לניתוח אתרים: Google Analytics - המשמש למעשה כאבן בוחן לגבי חשיפת האתר שלך ברשת
חשיבות התוכן באתר
הרבה פעמים אנחנו נתקלים בשאלה: "למה אני צריך מאמרים ותוכן באתר? זה לא מעניין אף אחד!" ובכן... זה מעניין את גוגל. מאד אפילו. ותתפלאו לדעת - מאמרים מקצועיים בתחום שלכם מעניינים גם את הגולש הממוצע
האם אני צריך חברת קידום?
האם קידום אורגני מתאים לעסקים קטנים ובינוניים? האם שווה לעסק קטן ללא תקציב פרסום בשמיים להשקיע בקידום בגוגל נתח גדול מתקציב הפרסום השנתי שלו? האם כל עסק קטן ובינוני צריך חברת קידום אתרים משלו?
רשתות חברתיות וגוגל
מנועי חיפוש באינטרנט, ובפרט גוגל, הם בעצם המהפכה השנייה אחרי המצאת הדפוס של גוטנברג מהמאה ה- 15. קידום אורגני הוא הדרך של אתרי האינטרנט לפצח את מנוע החיפוש ולהגיע לכמות גולשים רבה ככל האפשר
כלי מילות מפתח
כלי מילות המפתח של גוגל מאפשר לראות נתונים כגון אומדני תנועה, מספר ממוצע של חיפושים, רעיונות למילות מפתח ועוד נתונים נוספים עליהם נפרט בהמשך. ראשית, היכנסו לחשבון ה- adwords שלכם...
מה זה מפת אתר
מפת אתר היא מודל חזותי ומאורגן טקסטואלית של תוכן באתר אינטרנט, המאפשר למשתמשים ולמנועי חיפוש לנווט באתר כדי למצוא את המידע שהם מחפשים, בדיוק כמו מפה גיאוגרפית המסייעת לתיירים להתמצא בעיר
בעיית שכפול התוכן
נושא שכפול התוכן הוא בין הבעיות הנפוצות באתרים ברשת, בעיה שיכולה לגרום לענישה ע"י גוגל המשקיעה מאמצים באיתור תוכן משוכפל בתוך האתר ומחוצה לו, ענישה היכולה לגרום לירידה משמעותית במיקום
להיות מקדם מתחיל
אז סיימנו את הקורס הגדול והמורחב ואנחנו יודעים די הרבה. איך מתחילים לעבוד? מה צריך לעשות עם הלקוח הראשון? מהי המתדולוגיה בעבודת הקידום השוטפת ומה לעזאזל צריך לעשות עבור כספו של הלקוח?